Carina´s Blogg

Alla inlägg under oktober 2009

Av Carina - 19 oktober 2009 20:39

I bland kommer man till ett stadie i livet då man måste vakna upp. Inte skjuta upp allt till på måndag eller nästa vecka eller nästa måndag osv.

Jag har under våren kommit i gång med att träna på friskis och svettis 2-3 gånger i veckan.

Vi hade steg tävling på jobbet som jag gick in i till 100% om inte 200%

Det var vår ruset i maj och sen kom sommaren och min långa underbara ledighet.

Vad händer då jo jag bara njuter av både godis och stilla sittande aktiviteter.

Hade tänkt ta minst en lång promenad om dagen,men det sprack vecka efter vecka och då ledigheten var slut efter 8 veckor så insåg jag att hjälp vad jag har gått upp i vikt hela 3 kg Rynkar på näsan

Jag som var i skaplig form innan sommaren,då hade jag 4 kg som jag ville gå ner och sedan blev det 3kg till under sommaren 3+4 = 7 kg övervikt

Träningen satte i gång för min del i slutet av augusti.

Här ska tränas tre dagar i veckan på friskis & svettis men under 8 veckors träning två förkylningar och ett halv kg till på vågen så inser jag att Nu får det vara nog.

I kväll var jag på Itrim och blev religös.

Anmälde mig på en gång och vill nu starta i morgon,men så snabbt gick det inte Skrikandes

Först ska man träffa en hälsorådgivare 26/10,där efter få en analys 29/10 och sen kan jag starta.

Tänkte då börja den 1/11.Är väl lite knäpp men antingen vill jag starta på en måndag eller den första i en månad och så får det bli.

Fick med mig en stegräknare hem så i morgon börjar jag räkna steg "igen" mot mitt nya liv Skrattande

Dagens vikt är (håll i er) 63,5 kg min längd är 164,5

Mitt mål är att väga 57 kg

Störta boven till min vikt ökning är GODIS ska försöka att sluta med det.Är ju 40 år nu och då borde jag ha vuxit i från godis eller Obestämd


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards