Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Höll på att åka dit i dag...

Av Carina - 28 januari 2010 19:00

I dag var jag SÅ nära på att åka dit.Var på Ica Maxi och fick se semlorna,det vattnades i munnen och jag tog ett två pack semlor i min hand.Då säger Kent att han har fika bröd i bilen.Eftersom semlorna var lite dyra 36:- för två och vi är fyra i vår familj så la jag tillbaks dem.Sen kom vi till lösviktsgodiset 4:90/h åhhh jag måste bara ha.Tog en påse och skulle just ta tag i sleven,då kom Kent och frågade vad jag ska göra.Som ett oskyldigt barn la jag tillbaks påsen och tog en påse fiberhavregryn i stället   Jag som var så godis sugen.

Först blev jag lite sur men sen tänkte jag lika bra det ska ju inte äta så mycket onyttigt.


Vi har väldigt mycket snö,rätt häftigt att vi fått så mycket och mer kommer det.

Har väldigt ont i mina knän,vet ej om det är pga träningen i tisdags som var tufft eller om det är för att man pulsar i all snö? Ont gör det och jag ska väl inte gnälla för det finns dom som har det värre.Frågan jag ställer mig nu är-undrar om det blir värre av att träna eller om jag ska träna åndå? Det är Linda som kör i dag och hon är så rolig att träna för.Mycket tufft men otroligt roligt.


Blev ingen gruppträff för mig i går pga snö ovädret.


Blir ingen middag med Lena och Anders på lördag,dels beror det på all snö sen har dom ingen hundvakt och vill ej lämna hundarna i så många timmar.Vi tar en annan lördag då deras dotter kan passa hundana.


I morgon blir det röntgen av Dizas mage,spännande


  

 
 
Ingen bild

densvartarosen

28 januari 2010 22:12

Oj ja i affärerna finns frestelser! Tur du hade gubben din med då:)
Jag eh köpte chokladbollar jag på coop...men jag får helt enkelt äta därefter, planera den dagens kalorier så det ändå blir samma i slutändan. KAN ju ta en halv oxå för de e rätt stora..killen lär nog sluka både sin hela o min halva isåfall!
Ha de!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards