Carina´s Blogg

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Carina - 3 mars 2010 20:48

Hade inget planerat för dagen.Vid tjugo över sju väckte Viktor mig.Men jag bad honom att lägga sig igen.Matte orkar inte upp än.Låg ytterligare en timme sen masa jag mig upp.Ont i huvudet   hade jag,tog min migrän medicin Zomig Nazal och drygt en timme senare var det borta.

Åt frukost,tog en taxpromenad och sen var det dags för en längre promenad med Jasný.Solen sken   -4,5 grader kallt.Lite för blåsigt för min smak men ändå ljuvligt att få se solen och den klarblå himlen.

  


  

Här kommer grodan Jasný


  

Mårdhunden Jasný


  

Vackra Jasný


  

Skönt att kunna gå på promenad och vara helt ensam


  

Vi stannade till vid drevviken.

Där ute på isen satt tio personer och pimplade i det vackra vädret.


När jag kom hem efter en timmes promenad hade döttrarna vaknat.Vi åkte till Farsta.Var sugen på att köpa mig nya träningskläder då mina andra blivit för stora.Men inte hitta jag några som föll mig i smak.Men jag hittade lite annat. Mina jeans har också blivit stora och på Vila hittade jag ett par för 199:- På MQ hittade jag en randig topp,på Dins Sko ett par låga vardags skor till våren och på H&M en annan lila topp och en snygg skarf till.

  

Sedan bar det av till Ica Maxi för att veckohandla.När vi väl var hemma igen var det dags för hundarna att komma ut igen.Tog en till promenad med Jasný på en timme.Måste få i hop mina tiotusen steg på en dag   

Efter middagen och ytterliggare en promenad med hundarna,vägning och avmaskning av valparna så blev det bullbak igen.Bakade för några veckor sedan men det är bara två påsar kvar och snart kommer valpköparna hit och då måste man ha bullar.Det är tur man kan skylla på någon annan   

  


I morgon har jag bestämt träff med grannen.Vi ska låta hundarna leka en stund ute i snön. Sen ska jag i väg med två taxar för vaccination.

Träning i morgon kväll medelpass styrka på friskis & svettis   



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards