Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Carina - 6 mars 2010 16:27

eller så har mannen läst min blogg om att jag ska bli man i mitt nästa liv......


Det är inte många lördagar som jag är ledig men i dag var jag det.

Var till friskis & Svettis och körde ett intensivpass.Jösses vad svettigt och kämpigt det var.Men är det sportlov så ska man ju sporta eller hur   


När jag kom hem efter träningen höll min man på att städa,självmant,damma och dammsög.Så nu är frågan hörde gud min lilla bön/beklagelse i går eller han mannen läst min blogg???


Provade nya ansikts creme från Loreal som kom med buzzardo paketet i går.Så underbart skön creme.

Det var en Rejuvenating Anti -Wrinkle Daycreme -Youth Code- som har en mjukgörande och återfuktande effetkt.Appliceras i ansiktet varje morgon och kväll efter rengjord hud.

Rejuvenating Anti-Wrinkle Eyecreme.Applicera morgon och kvällpå områden runt ögonen,på mörka ringar och påsar för omedelbart mjukgörande effekt och en mjuk finish.

Rejuvenating Anti-Wrinkle concentrate.Appliceras morgon och kväll i hela ansiktet och speciellt på extra markerande linjer i panna och vid näsvingar.

 Jag kommer att ha fullt upp både morgon och kväll och förhoppningsvis försvinner några rynkor också.


I kväll kommer Anders och Eva hit för att dricka lite vin,äta räkor,kex och ost samt titta på andra chansen.


Önskar er en trevlig lördags kväll   

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards