Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Carina - 7 mars 2010 21:40

Nu är det slut på sportlovet.Det har verkligen varit ett sportlov i ordets bemärkelse.Långpromenad nästan varje dag och 4 träningspass denna vecka.

Det är verkligen skönt att få röra på sig.Mår så bra av träningen och långa promenader.

  

Jasný Gabriella och Viktor var med på dagens promenad.Vi var ute i en och en halv timme.


Ny arbetsvecka i morgon.Förhoppningsvis hinner jag träna 3 gånger denna vecka.


Glöm inte bort att det är vår dag i morgon-Internationella Kvinnodagen.   

Av Carina - 7 mars 2010 11:41

Vi hade bjudit över Anders & Eva till oss på lite samkväm.Drack vin,åt ost  med marmelad,vindruvor,päron,rökta räkor och aioli.Det var så gott och jag åt så mycket.Tittade med ett öga på andra chansen och blev förvånad över att Jessica gick vidare.Nu återstår bara en lördag kvar av dessa slager helger.Undrar just vem som ska representera Sverige i Norge?

Vi planerade en kryssning till Åland i maj och hoppas nu att vi blir ett gäng som åker i väg.Eva vill sjunga karaoke med Kent.Jag vill dansa occh hur det hela blir ja det återstår att se   


Nästa gång vi träffas så hoppas jag inte Eva har en sådan hemlängtan som hon hade igår eller var det vi som var så tråkiga kanske   

  

Eva Anders jag och Kent

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards