Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Carina - 13 mars 2010 10:11

OJ vad veckorna går fort.I måndags var vi till Eskilstuna för att para Hilda.Två oerfarna taxar.Det blev ingen parning den kvällen även fast hanen gjorde tappra försök.Lämnade kvar tiken och på tisdagen fick dom till det   vilket kändes jätte skönt.Ett STORT tack till Lena som åkte och hämtade Hilda i  Eskilstuna i onsdags.Jag hoppas du tycker om vinerna du fick av mig.


Har tränat tisdag och torsdag kväll,alltid lika roligt och skönt att få röra på sig.

Varit på gruppträff på Itrim.

I går kom en valpköpare för att titta på sin hane.Det kändes jätte bra så där kommer valpen att få det bra.

I dag lördag jobbar jag i min fars djurfoderbutik.Förutom i dag så har jag tre lördagar till inbokade fram till april månad.Sen blir det uppehåll från maj till september.Har så mycker hemma jag vill fixa med samt några utställningar inbokade. 

Hämtade ut ett paket från Jotex innan jag åkte hit.Så nu ska nya gardiner upp i morgon innan två valpbesökare kommer för att titta på sina små knyten.

När jag har jobbat klart i dag ska jag lämna in min dator   Känns inte alls roligt.Men det måste göras innan garantin går ut den 14/4.Det trådlösa nätverket fungerar inte och i bland inte med kabel.Man kan ju bli galen när datorer krånglar. Så nu måste dom fixa detta så jag slipper gå runt med en 10 meters kabel till min bärbara.Hoppas det inte tar för lång tid att åtgärda felet och att dom inte raderar allt i min dator   


Nästa vecka är det mycket med.

Tisdag har vi konferens på jobbet som avslutas med spökvandring i Gamla Stan och en tre rätters middag på en Italiensk restaurang.

Träning endast torsdag och söndag.

Hälsoanalys på fredag.

Utställning på lördag.

Förhoppningsvis en lugn söndag utan besök.


På lördag är det Vårdagsjämningen-HOPPAS nu att våren är på väg    


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards