Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Carina - 14 mars 2010 20:47

Saknar min dator.Lämnade in den i går och får vänta 3-4 veckor   

Jag får låna Kents dator,han är så snäll gubben min,men det är ändå inte samma sak som att ha sin egen.Men förhoppningsvis är det ett fel som går snabbt att laga utan att tömma hela datorn.ALLA mejladresser finns i den,visste inte hur jag skulle spara dem.Men men det ordnar sig alltid.


Vann rätt låt i går?

Ja frågar du mig så tycker jag det.Hon är grymm denna 18 åriga Anna.


Söndag i dag och jag har haft två valpköpare här.Alla tre gillar namnen på sina valpar och dom kommer att få behålla dem även i framtiden-King Kenzo och Kinza.


Hann med att tvätta två fönster och få upp dom nya garninerna från Jotex.


Har varit och tränat stationspass på friskis & svettis i en och en halv timme. Fick veta att det inte kommer att vara något pass från 1/4-11/4 herre gud det är ju 11 dagar utan träning.Hur ska jag klara detta ? Får nog åka till Huddinge.

Jag träningsnörd     nejdå inte ett dugg   


Ålandskryssning på G

Kent och hans jaktvänner är sugna på en Ålandskryssning i maj och då får vi damer följa med.Visst är dom snälla.Just nu är vi 14 som ska åka och då har inte alla svarat än.Det kommer att bli jätte roligt,längtar redan.


Hoppas ni får en härlig vecka.



  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards