Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Carina - 18 mars 2010 07:35

Känner mig helt SLUT efter några intensiva dagar.

I måndags hade vi en halv konferens dag.I tisdags blev det en hel konferens dag där vi arbetade med Kunskapsbedömning i särskolan och särvux.Dagen avslutades med Spökvandring i Gamla stan    


   

Han var mycket underhållande denna man och skrämde oss flertal gånger genom att skrika till eller ta tag i oss.Så man fick allt vara på sin vakt.Det var en kall kväll -3 och vandringen tog 1 1/2 timme så vi var bra frussna när vi stegade in på Restaurang Trattoria Romana. 

  

Vid mitt bord satt Maarten,Kristina Ulla Camilla och bakom kameran Benny. Mycket skratt blev det och väldigt god mat.


     


Jag  var hemma vid 23-tiden så det blev tack och lov inte så sent.Men gud så trött jag var i onsdags.Kändes som om jag hållit igång hela natten.


I går hade vi frilufsdag med våra elever.

Vi åkte till Hallonbergen.Där i från tog vi en promenad till Sundbyberg åt vår medtagna matsäck ute så klart och sedan var det dags för Curling.

Haha vad roligt det var och otroligt svårt att hålla balans,glida på isen och samtidigt få iväg den där klumpen vad den nu hette.


      


Hade sett fram i mot en skön hemma kväll.Men så blev det inte.Fick åka till Uttran och min snälla man körde mig dit och var med,hade nog somnat bakom ratten annars.Jag skulle vaa behjälplig vid en parning men det var ingen fart på hanen så efter en och en halv timme tackade jag för mig och gav dem tips på att ha tiken kvar i några dagar och önskade dem lycka till med kärlekslivet.

Sen var det hem för att uppdatera min Kennelblogg om valparna.Dom är ju 5 veckor nu och jag uppdaterar varje onsdag.Vill inte göra valpköparna besvikna.


I dag har vi bowling tävling för våra elever ute på Lidingö.Tyvärr får vi bara vara åskådare i dag.Hade varit roligt att fått vara med.I kväll blir det träning.


Önskar alla en trevlig dag   

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards