Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Carina - 14 april 2010 19:23

Har i dag träffat två barndomsvänner från Vårbygård.

Jessica och Maria heter dom vi gick i samma klass i mellanstadiet.


Jessica bode ovanför mig på Bäckgårdsvägen,vi var 3-4 år du vi började leka med varandra.Det var allt från god vänskap till hat vi kände för varandra.

Vi var som ett kärlekspar,fast utan kärleks relation,men med dessa konflikter.

Vi har kort återberättat några av våra tusentals historier i dag.    

Det blev mycket skratt och därmed ett flöde på våra tårar.Maria var inte involverad i vårat umgänge -Ni var ju jämt i hop,som ler och långhalm sa hon. Men även hon fick sig ett gott skratt då Jessica berättade om den gången hon fastnade i "natt-pottan" eller den gången då vi cyklade om kull i nedförsbacken.


Jessica och jag började i Hagaskolan i femman,då blev vi klasskompis med Maria.

Maria köpte sedan en undulat från mig som hette Putte men eftesom Putte visadesig vara en tjej bytte Maria hennes namn till Puttan. 


I högstadiet flyttade Jessica till Bredäng och jag till Skogås.Sen har vi hittat varandra igen.Jessica ringde mig för ca 3 år sedan  och Maria hittade jag på FB.


Vi åt en underbar god sallad och tiden sprang i väg,Jessica skulle träffa sin pojkvän och Maria pluggar nu till specialpedagog så jag ville inte stanna kvar och störa.Men vi har sagt att vi måste träffas snart igen.


Tusen TACK Maria för i kväll,det var så roligt att träffas.Hoppas vi ses snart igen.

  


     

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards