Carina´s Blogg

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Carina - 24 april 2010 13:40

Nu är jag anmäld till Vår Ruset som går av stapeln den 1 juni i Stockholm.

Maria och Jessica ska också springa detta lopp tillsammans med mig.

Ska bli jätte roligt att få göra det i hop med dem.Så nu måste jag ta på mig mina springskor och börja träna     


Av Carina - 24 april 2010 11:09

Det är nu som livet är mitt
jag har fått en stund här på jorden
och min längtan har fört mig hit
det jag saknat och det jag fått





Det är ändå vägen jag valt
min förtröstan långt bortom orden
som har visat en liten bit
av den himmel jag aldrig nått


 

 Jag vill känna att jag lever
all den tid jag har
ska jag leva som jag vill
jag vill känna att jag lever
veta att jag räcker till






Jag har aldrig glömt vem jag var
jag har bara låtit det sova
kanske jag hade jag inget val
bara viljan att finnas kvar







Jag vill leva lycklig
för att jag är jag
kunna vara stark och fri
se hur natten går mot dag




Jag är här och mitt liv är bara mitt
och den himmel jag trodde fanns
ska jag hitta där nånstans






Jag vill känna att jag levt mitt liv







Text: Py Bäckman





Gabriellas Sång 


Klicka på länken ovan för att höra sången.


 




 Texten i denna sång är så otroligt fin - jag vill känna att jag lever
veta att jag räcker till


 


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards