Carina´s Blogg

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Carina - 28 april 2010 20:02

Det känns inte bra i dag.Vet inte om jag håller på att bli sjuk? Kroppen ömmar, men det kan vara träningsvärk efter söndagens tuffa dag (fick i hop 21084 steg)

Jag nyser för fullt,kan vara allergi.Ja den som lever får se.

Har inte varit hemma från jobbet sedan februari 2009.Jag hoppas jag piggar på mig och kan gå till jobbet i morgon.Har tack ock lov ingen feber.


Var till vårdcentralen i dag och tog min tredje vaccinations spruta mot TBE.Nästa gång blir om tre år.


I går var det en LÅNG dag på jobbet.Vi hade föreläsning om Sekretess och anmälningsplikt - föreläsare var  Staffan Olsson.Mycket kunnig man och även intressant att lyssna på men det är tröttsamt att sitta still och hålla sig vaken efter en hel dag på jobbet.Tur att stolarna var så obekväma annars hade man nog somnat.


Vår arbetsplats blev IP certifierat och rektorn bjöd på tårta,fyra små bitar tog jag. Åh vad gott det var,men som vanligt så ångrar jag mig efteråt.Det hade ju räckt med en bit.Varför ska jag alltid överdriva så fort det handlar om sötsaker   



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards