Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Carina - 14 maj 2010 18:56

Att sova bort dagen är inte min grej.Max klockan 9 annars blir dagen förstörd tycker jag. Kent gick till jobbet vid 6-tiden själv somnade jag om,vaknade till vid 8 tiden.En timme till kan jag sova,men så blev det inte 9:40 slog jag upp mina blå   Jag for upp som en raket,herre gud halva dagen har ju gått och jag som ska hinna med så mycket.

Inhandlade lite blommor på Ica Maxi där jag även köpte mig en ny resväska på hjul,måste ha den till resan den 24 maj.

Sen åkte vi,Isabella och jag,ner till växthusen i Tungelsta - I love that place

  


  


  

Oj vad svårt det var att välja blommor

  

Kom hem med dessa blommor och en granne komenterade-det är tur att det finns dom som sponsrar blomsterhandlarna.

  

Så här blev det på altanen plus tre blomlådor som ej syns på bild.Ballkongen en trappa upp fick fyra blomlådor,framsidan tre blomlådor samt åtta amplar.

Är inte riktigt klar där än fortsätter i morgon,då jag även ska försöka hinna med att gräva upp alla kvickrötter.Hoppas det är uppehåll.Hade turen i dag att det endast kom några få droppar.




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards