Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Carina - 14 juni 2010 20:44

får du inte sova för länge.Nej för då hinner du inte uppfylla dem.

Jag har kommit in i en period då jag vill sova men inte kan.Men det kanske beror på att jag önskar att mina drömmar gick i uppfyllelse.


Det har varit intensiva veckor ett tag och nu börjar även jag känna mig sliten.

I lördags bilade vi = Jag,Kent,Jasný,Dennis och Chappo till Avesta för utställning.

Svensk Vinnar titel stod på spel.18 mil enkel resa.Det var kallt,blåsigt och till sist kom regnet.Inge vidare utställningsväder.Men min dröm gick i uppfyllelse och vi fick titeln.

45 mil senare var vi i Oslo.Vi hade kommit med på ett spår prov på söndagen.

Även det gav full träff så jag kan absolut inte klaga.Ytterliggare en dröm som slog in-DET GÅR BRA NU   


Min rara  dotter - Isabella hade skickat med färd godis åt mig,hon känner sin mamma kan man säga

 


Efter söndagens prov och inpackning av ALLA saker och då menar jag ALLA saker, förutom packningen vi hade med oss så sopa Dennis banan och tog hem nästan alla priser.Gissa om det var trång i baksätet   

   

Ja ni ser själva.Bur och flertal påsar med hundmat.

Nu återstod resan hem på 59 mil.Jag försökte sova men Kent var på mig som en hök,fastän han hade Dennis att prata med.

OK tänkte jag jävlas du med mig så jävlas jag tillbaks och satte i gång och börja sjunga     och jag sjunger ju hellre än bra.Tillslut sa Kent,kan inte du sova nu   Men då var jag inte trött längre.

Stackars Dennis, jag skrämde väl livet ur honom.Jag berätta även för Dennis att när jag blir stor ska jag bli sångerska då skratta han och sa ja, jag förstår det.

Undrar vad han mena med det svaret ?



I bland har man ful dagar.Det spelar ingen roll vad man tar på sig,hur man fixar håret eller sminket.Man är helt enkelt FUL.Så var det för mig i fredags. Men mina söta döttrar såg nog på mig att jag hade en sådan dag för när jag klev innanför dörren sa dom-åh vad söt du är mamma.Då blir man verkligen glad och varm i hjärtat.Skrev det även som status på FB och fick även där fina kommentarer och ett fint meddelande i min inkorg av Jessica.Tack alla underbara vänner som ger mig så fina ord på vägen,jag är så glad att ni finns.


Att få en blomma eller en present utan att man fyller år eller att det är morsdag är alltid lika trevligt att få.I dag när Lena och hennes familj kom för att titta på Hildas valpar fick jag en underbar bukett blommor och dom doftar underbart och är i mina favorit färger rosa och lila

  

Jag blir så glad och varm i hjärtat när någon tänker lite extra på mig.


I morgon är det sista arbetsdagen.Det ska bli så skönt att få vara ledig. Har lovat Gabriella att åka och shoppa på onsdag,jag ska träffa Anneli på torsdag så sysslolös lär jag inte bli dom närmaste dagarna.


  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards