Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Carina - 20 juni 2010 19:39

Klockan 10 i morse hade Eva och jag bestämt träff i Ågesta för att gå/springa 6km.Vi sprang ungefär halva sträckan och gick andra hälften.Vi har ju så mycket att prata om och att springa och prata det är jobbigt.Visserligen är vi tjejer som kan göra två saker samtidigt men det blir ett sådan flås och då är det omöjligt att höra vad den andra säger.

Efter 6 km frådage jag Eva kan vi ine ta ett varv till ? men hon hade en tid att passa så det blev 3 km spåret i stället.Lagom svettiga och fräscha kom vi ner till parkeringen för att åka hem.Då säger Eva helt spontant - vad söt du är Carina när du är osminkad.Du ser mycket yngre ut,ja som en tonåring   

Gissa om dessa ord värmde Tack underbara Eva,du gjorde min dag.


Väl hemma igen var det dags att springa runt med dammsugaren,lika bra då jag ändå hade ångan uppe.Sen blev det sol stolen resten av dagen.Underbart skönt.


Kent och jag har i dag varit förlovade i 24 år och som kvinna vill man ju bli uppvaktad.Men så blev det inte,men han sa till Isabella att i dag har mamma och jag förlovningsdag.Japp 24 år lade jag till.Märkvärdigare än så blev det inte.


Att testa nya maträtter är något som intresserar mig.I dag fick familjen smaka på Quinoa till det serverades grillad kyckling filè och sallad.Riktigt gott,kommer att servera min familj Quinoa flera gånger.


Har även hunnit sätta in bilder från förra sommaren i album.

Jösses vad jag såg ut    9 kg tyngre än i dag och det är stor skillnad.

Kent tyckte inte jag såg tjock ut på bilderna.Han måste ljuga tror jag.



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards