Carina´s Blogg

Alla inlägg under juni 2010

Av Carina - 6 juni 2010 23:00

  

Barnens kusin Elias Hugo Fredrik döptes i Trångsunds kyrka i går lördag.

Isabella var en av faddrarna åt Elias.

Elias var ett riktigt charmtroll,skötte sig exemplarisk under hela dopet.

Prästen var mycket  trevlig och lättsam att lyssna på.

Kort och gott ett helt klart lyckat dop.



  

Kent och Gabriella väntar på att få gå in i kyrkan


  


  

Isabella läser ur bibeln till Elias.

Du var så duktig,vi är jätte stolta över dig.


   

Dags för vatten på huvudet


   

Isabella tänder Elias dop ljus


   


   


   

Handpåläggning


    



Av Carina - 4 juni 2010 15:45

I dag tog elever studenten på vår skola.

Många tårar blev det hos eleverna som nu hade sin sista dag på skolan och skall kliva in i vuxenlivet.


Vi åt en gemensam lunch

  


  

Sedan blev det dags att gå till idrottshallen där olika utmärkelser delades ut och sist men inte minst betygen.

Innan det var utspring stod alla elever på ballkongen och vinkade till sina föräldrar, släkt o vänner.

  


Nu är det endast 7 arbetsdagar kvar sen är set semester i två månader.Gissa om jag längtar    


Av Carina - 3 juni 2010 16:41

2010-06-03

Isabella studenten

 

Grattis älskade dotter och lycka till i framtiden


  


  


  


  


  


  



Av Carina - 2 juni 2010 21:05

Vi hade en ute dag med alla våra elever på särskolan.Vidja stod på schemat och vädret var helt på vår sida   Tre och en halv timme tillbringade vi där.

Det spelades fotboll,kastades fresbee,spelades boccia,grillades korv,en elev tog ett dopp,birrrrr innget för mig badkruka som jag är.Alla verkade mycket nöjda.


Vid 17 tiden tog vi tåget in till söder för att äta på Grekisk kolgrills restaurang med studenterna hos oss.Mycket gott och trevligt.På fredag slutar dom hos oss.


  

Detta åt jag,gott och mycket vitlök.


   

Här sitter hela gänget



Av Carina - 1 juni 2010 22:11

Vi var så taggade Jessica och jag inför dagens Vår Rus.

Isabella skulle fota oss men det blev många omtagningar pga att vi skrattade så mycket.Det är så underbart att få träffa Jessica för vi skrattar alltid så gott tillsammans.Vi hade fantastiskt tur med vädret.19000 startade på dagens Vår Rus. Vi startade i jogging gruppen och vet ni vad ? Jo vi sprang hela 5 km.

Jag är mäkta imponerad

  

Här är vi med varsin medalj lagom svettiga och goa

Detta måste vi göra om nästa år igen Jessica.


 

Isabella och jag


   

Isabella och Gabriella passade på att cykla för miljön.

Ni är så duktiga mina fina tjejer.



Av Carina - 1 juni 2010 11:16

Det gör jag genom att delta i 


STOCKHOLMS TJEJGÅING

 

 

ONSDAG 25 AUGUSTI 2010

 

 

TJEJERNAS SÖDERGÅING

 













Anmäl dig du med  >>>   Jag har självklart anmält mig   Hoppas vi ses














Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards