Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Carina - 2 juli 2010 06:43

Lotta och jag har kännt varandra i många år.Hennes dotter gick på samma dagis som Isabella och Tobias.Vi har arbetat på samma skola.Hon bor i området brevid mig.Men vi har aldrig träffats,vi har förvisso sagt det i måga år att vi ska träffas men det har inte blivit mer än så.I måndags fick jag ett sms av Lotta som undrade om jag ville komma över och grilla.Vilket jag självklart tackade ja till.

  

Det började med att vi satt och drack vin och pratade.

Sedan var det dags att grilla på en engångsgrill.

Jag är inte så van vid dessa engångsgrillar och inte Lotta heller för den delen.

Lotta ville ställa den på en ny fin bänk hon köpt.

Men jag sa nej vi ställer den ovanpå din grill och tur var väl det för vi hade missat att ta bort kartongen som grillen låg i

  

Hoppsan så det kan gå   Ja vi fick oss ett mycket gott skratt

Vi grillade fläskfile och åt en sallad till.Jätte gott var det.

Även Lottas katt Skorpan ville vara med.

Jag tror han gillar mig eller kan det vara min mat?

   

Efter god mat så var vinflaskan slut och då var inte vi redo att sluta,trotts alla mygg som försökte äta upp oss.Så det blev en flaska till.

Isabella var så rar och ringde mig,lite orolig tror jag hon var när mamma var ute på galej,ring mig när du ska hem mamma så möter jag dig.

Fin flicka jag har    

Isabella kom hela vägen hem till Lotta. Hörde lite på vårat surr och sedan var det dags att gå hem och då hade det redan blivit ny dag.


Tack Lotta för en underbart trevlig kväll.

Detta måste vi göra om


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards