Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Carina - 4 juli 2010 19:28

Då var det slut på denna helg och vad har då hänt ?

I fredags fick jag besök av Eva som äger hanen jag parade Hilda med.Hon kom för att titta på valparna.Då hon åkte hem var det solstolen som gällde.

På kvällen blev det lungt,jag var och hämtade Tobias på personal fest. Det var ett mycket trevligt och glatt gäng grabbar/män hade jobbade med.

I lördags var det dags att leverera Lotuz.Han flyttade till Knivsta och kvar hos oss har vi Lexuz ytterligare en vecka.Sen blir vi valp fria.Ska bli rätt skönt.

På kvällen var Tobias här med en kompis och grillade.

Jag drack ett underbart gott vin  

Detta kan jag varmt rekomendera.

Kent kom hem med femlådor jordgubbar till oss.Gissa om jag var glad, jordgubbsfan som jag är.

  

Nu när vi har en valp kvar hemma blir det inte så mycket gjort.Känns som man har fått en bebis själv.Men han är väldigt go och många pussar blir det.

  

Vi satt ute rätt länge på kvällen vilket är ljuvligt så här års.  

Så här glad blir jag då


I morse då jag var ute med Lexuz mötte jag min granne,polskan som skulle ringa polisen när jag klippte gräset. -Carina sa hon,jag vill be så mycket om ursäkt för mitt uppförande här om kvällen.Men jag har allvarliga alkohol problem och har nu skrivit in mig för att få hjälp.

- Vad bra svarade jag,för du är en mycket trevlig kvinna nykter men då du dricker tappar du fattningen helt.Jag tycker du är stark som erkänner din alkholism och att du nu sökt hjälp och tänker ta ditt ansvar .Jag önskar dig verkligen lycka till svarade jag.

Det gjorde ont i mig att se denna eländiga kvinna för hon såg verkligen eländig och sliten ut.Jag hoppas verkligen att hon klarar detta.

Jag har som vanligt varit ute hela dagen,pysslat med blommorna,Lexuz och njutit av solen.

Kent tyckte att vi skulle åka in till Söder och äta på Kina restaurang.Vilket jag inte tackade nej till.

  

Jag i min nya klänning

   

Underbart skönt att kunna sitta ute och äta

   

Vi avslutate med glass på Ersta klippan Isabella Jag och Kent bakom kameran.

I kväll kommer Gabriella hem har inte träffat henne sen före midsommar.

Längtar efter min Gabriella nu





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards