Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Carina - 5 juli 2010 22:10

veckor kvar av min ledighet.Tänk att tre veckor redan gått.Jag förstår inte vart dagarna tar vägen? Jag njuter varje dag av min ledighet.Alla borde få vara lediga lika länge som jag.

I dag var Lexuz och jag i Farsta.Först var det banken och sedan för att inhandla lite hundmat.Han är otroligt snäll och cool kille.När jag skulle utföra mitt ärende på banken satte jag honom på disken och där satt han helt stilla och bara tittade.

I bilen ligger han tyst och bara tittar.Kommer att bli svårt att lämna bort honom på fredag.

Min gräsmatta växer som bara den nu och det var med lite spänning jag tog fram trimmern för att snyggatill gräsmattan.Ska Polskan skälla ut mig i kväll igen eller ?

Det gick bra, har inte sett skymten av henne i dag. Tack kvinna för att du höll dig inne.

Det blev 6 km i Ågesta i kväll med.Känner mig starkare och starkare för varje gång.Ska försöka att springa tre gånger denna vecka,förra veckan blev det bara två gånger.



     


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards