Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Carina - 6 juli 2010 20:11

Jag vaknade av att telefonen ringde vid 8:30.Det var en kvinna som ville att jag skulle jobba på en utställning i Köping.Nu efteråt när jag tänker efter så vet jag inte vad det var för dag ?Jag tyckte hon sa söndag 24 juli,men 24 juli är ju en lördag.Jag tackade i alla fall ja och får nu vänta på mitt PM där det står vilken dag det är.Undra om man ska ta en sväng förbi Linda och Tobbe.Mina favoriter i en annan del av Köping.

I förmiddags gjorde Lexuz och jag en utflykt till Sundby gård.Där han fick rumla runt i gräset och må som en prins medans jag njöt av tillvaron.

  

På eftermiddagen började min kropp att sätta sig på tvären.Fick så ont att jag fick tårar i ögonen.Vet inte om det är träningsvärk eller om jag håller på att bli sjuk.Jag har fortfarande väldigt ont men hoppas det blir bättre till i morgon.

För då väntar 6 km spåret på mig   


Det var två kvinnor som gick förbi och stannade till utanför mig och sa -ÅH vilka vackra blommor,vad fint du har med all grönska. Tack sa jag och blev glad.

  

Det blir inte mycket insyn genom köksfönstret vilket är skönt.


Sen var det dags att åka till Årsta med Lexuz för en sista veterinär koll innan leveransen på fredag.  

Han fick OK stämpel i rumpan och är nu leveransklar.


Efter middagen åkte Isabella och jag till Haninge.Dags för lite shopping på min favorit affär Esprit och MQ

  

Jeans kjol har jag letat efter ett tag och NU har jag en,skorna gick jag förbi och kunde inte motstå.

Jeans shortsen var det Isabella som lurade på mig med glimten i ögat

- mamma är du en MILF eller ? och det vill man ju vara  

Vi fortsatte till Ica Maxi för att veckohandla.

Så nu stämmer lite i texten MILF  pengar på mobilen och alltid mat i kylen (men kondomer på Ica maxi hoppade jag över)


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards