Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Carina - 7 juli 2010 21:57

Underbart väder har vi haft i dag.Solade en stund på förmiddagen sen var det dags att cykla i väg till frissan för att färga utväxten.Undrar i bland hur det kan bli en utväxt när håret aldrig blir längre? ja märkligt är det.

Passade även på att få ögonbryn och fransar färgade.

Måste pyssla om mig själv i bland.Nästa vecka är det nagelvård   


Min kropp är inte lika öm i dag,hade tänkt springa i Ågesta men varmvattnet i vårat område är avstängt under kvällen fram till i morgon pga någon pump som ska bytas ut i morgon. Jag gillar inte att duscha kallt så jag fick avstå 6 km i dag.Det får bli i morgon.


Skickade sms till Lotta och undrade vad hon hade för sig ? Ville träffa henne för att prata lite och umgås.Gick dit och drack två glas vitt vin och åt lite jordnötter. Tack underbara Lotta för det,jag bjuder tillbaks i nästa vecka både på mat och vin.


   

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards