Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Carina - 8 juli 2010 21:39

Brevbäraren i vårat område tror nog inte att jag äger några kläder,för varje gång han stannar sin postbil utanför så har jag bikini.

Det går ju inte att ha så mycket mer på sig i denna värme.Vilken fantastisk sommar vi fått,jag bara njuter.

Fick besök av en fjäril i dag som jag fota,tycker fjärilar är så vackra.

  

Vi har fortfarande problem med vattnet i vårat område.I går hade vi inget varmvatten,det har varit avstängt fram till 18 i kväll.Nu fungerar det igen men i morgon klockan 8 stängs allt vatten av.Så det blir att gå upp tidigt om man vill få vatten på sig.

Men så fånigt det såg ut då dessa killar jobbade,halva gården står och tittar på. Varför? har dom aldrig sett killar med bar överkropp jobba?

Gabriella var också lite nyfiken på grabbarna och passade på att kissa av valpen.Men att stå och titta ner i denna grop när dom jobbar är inget som intresserar mig. Nej då går solen före.


Var till Ågesta och sprang mina 6 km,jag hade hoppats jag skulle springa på 35 minuter,men det blev 37 minuter.Måste öka men det är rätt tufft spår med riktiga mördar backar som jag faktiskt springer upp för  




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards