Carina´s Blogg

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Carina - 10 juli 2010 18:06

I dag har varit en tung och jobbig dag.Jag skulle äga miljoner om tårar var guld. Ja rik som ett troll skulle jag bli.Jag hade väl aldrig trott att jag skulle ta det så hårt då Lexuz flyttade.Men vi stod varandra väldigt nära och fick en så fin kontakt.Han är en mycket go och supertrevlig taxkille,min lilla fina Lexuz

  

Förutom att jag gråtit mig igenom denna dag så har jag varit till Haninge två gånger.Först till Ica Maxi senare på dagen var det för att fixa mina naglar.

Det fick bli samma som gången innan,gillade det skarpt.

  

Av Carina - 10 juli 2010 00:44

Det är med sorg i mitt hjärta jag tar farväl av Lexuz i dag.Han var så go och fin helt underbar min fina lilla valp.Nu bor han hos Olof och jag vet att det blir bra,men det känns ändå så tungt och sorgset att han flyttat.Tårarna rinner nu ner för min kind som en synda flod.

Det känns så sorgligt,vi som hade det så fint i hop Lexuz & Jag.  



Min tokiga granne Polskan hängde över räcket och ville bli kompis med oss i kväll men hon får hålla sig på sin kant,hit men inte längre tack.Vill ej umgås med mina grannar.Hon var helt besatt i kväll över att jag fått tre barn och var så fräsch.

Jag tackade för fina komplimanger,då blev hon allvarlig ja nästan ARG och sa -Carina det är inga koplimanger,det är rent fakta. 

 


Lotta kom över och drack lite vin med oss,ja mig rättare sagt för Kent blev trött och gick till sängs.

   

Lotta & jag 




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards