Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Carina - 12 juli 2010 12:39

I går bjöd jag Lotta på bio - För kärleken

    Jag hade tyvärr inte läst vad den handlade om. För kärleken, bra skådisar,klart som tusan att det måste vara mycket kärlek.Men det var för mig en flopp.Lotta var också besviken,himla tur att jag bjöd henne så slapp jag få dåligt samvete att jag lurade med henne på en dålig film.


I dag då jag vaknade mådde jag pyton.Är så fruktansvärt förkyld,snorig,hostig och ont i halsen.Eftersom vi ska på kryssning i kväll så känns detta så fruktansvärt trist.Men jag ska inte klaga det finns dom som har det värre.

Fick ett samtal i morse från en vän som misste sin 62 åriga moster i går kväll.Det var så hemskt att få detta besked då jag träffat denna fantastiska kvinna.Jag rös i hela kroppen och tåraran föll ner för min kind.Känner med dig och din familj, Kram. 


Har varit duktig i dag och beställt bilder som jag har i min dator. Det är bland annat bilder från Åland,Isabellas student,Tallis 60 års fest,midsommar och lite annat smått och gott.Viktigt att man får dom i sina album så att man inte förlorar dem om datorn går sönder.


Annars blir det inte så mycket gjort,städar lite,tvättar och inväntar att klockan ska bli 18:00 då Cinderella ska ta oss ut på Ålands hav    

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards