Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Carina - 14 juli 2010 21:54

Vaknade vid sju,men låg kvar i sängen till halv åtta.Min förkylning har verkligen  bitit sig fast och det börjar min kilon också att göra.Blir tjock så fort jag inte rör på mig.Att ha fel på ämnesomsättningen är inget för en soffpotatis.

Just nu känns det som jag är gravid,det sätter sig på magen direkt.

Men utan livmoder och dess övningar som krävs är det svårt att bli gravid och någon stork vill jag inte få hit.Har gjort mitt på den fronten.Men magen är STOR nu.

Det blev en lång promenad på morgonen med hundarna.Men väldigt långsamt då jag blir anfådd så fort jag anstränger mig    Halsen har det blivit bättre med,men jag kraxar fortfarande då jag pratar(Isabella sa:mamma hur länge ska du låta så där),hostar och börjar nu få ont i örat.Illa illa. Pratade med Anneli idag som sa vad du än gör så spring INTE.Du måste bli helt frisk annars kan viruset sätta sig i hjärtat.

Nej jag får ta det lungt nu,men då vikten ökar fastän jag äter bra mat  är inte kul,ja förutom i dag då lyxade jag till med Sushi.Har inte ätit det på länge så jag cyklade ner till centrum för att handla.Mumms vad gott det är.

Jag får väl köra stenhårt så fort jag blir frisk   För jag vägrar bli tjock igen.


Läser just nu en bok - Den man älskar.Är en kärleksroman med humor och hög igen känningsfaktor.Emily Giffin skriver med värme och intelligens om ämnen som berör oss alla.

  

Vi har sådan tur att vi får låna böcker från skolbiblioteket under sommaren.Efter denna bok väntar ytterliggare tre böcker på mig.

Även dom handlar om kärlek    


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards