Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Carina - 20 juli 2010 21:51

Tänkte först åka till stranden i dag,men det var för mig,alldeles för mycket moln. Satt en stund ute på ballkongen och läste innandet var dags att packa.

Tog fram min lilla rullväska.Ska ju inte vara borta i så många dagar.Men efter att ha lagt ner handdukar och lakan var det nästan fullt.Så det fick bli den STORA rullväskan. Min barndomsvän Anneli har bjudit över mig till hennes familj på deras semester.Tänka sig att jag ska få åka utan barn,utan hund,utan man,inget jobb eller hundrelaterad resa från onsdag morgon till fredag kväll.

Jag ska bara få åka i väg och bara vara Carina   Känns riktigt lyxigt.


Men innan man lämnar sitt hem för några dagars semester så städas det,kläder tvättas,mat inhandlas, gräsmattan klipps och blommorna vattnas.

Annars kan inte jag åka i väg med gott samvete.

I morgon ringer klockan 4:30 så jag säger god natt nu och skriver mer då jag kommer hem.

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards