Carina´s Blogg

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Carina - 3 augusti 2010 19:23

I dag var jag nog uppe före tuppen.Jösses vad trött jag var.Vaknade av en otäck dröm och beslöt mig för att stiga upp innan 7.Undrar vad drömmar står för?


Åkte till ITRIM för att väga mig,har slarvat med det under sommaren.Dagens vikt var 55,2 kg   Måste erkänna att jag var jätte nöjd med resultatet.


Sen var det dags att fixa naglarna   

Kent bjöd på lunch på O´learys i Haninge.Jag åt Mozzarella och parma sallad. Väldigt gott var det.


Hem och stryka,stryka och åter stryka mina kläder.Åh vad svårt det är att bestämma sig för vad man ska ta med sig.Men nu är det i alla fall packat och klart.


Åkte till Ågesta för att springa 6 km.Det gick betydligt bättre i dag,men min kondition är inte på topp.


Vad äter man till middag dagen innan man reser utomlands? Mitt val blev stuvade makaroner och köttbullar.


Nu är det tända ljus på bordet,fika och kanelbullar.Det blir en tv kväll.Troligtvis sängen runt 22 tiden,för i morgon ska jag upp 03:45   


Det ska bli så underbart skönt att få resa bort en vecka med döttrarna.

Bo på hotell,frukost buffé,sol,bad,läsa böcker,äta på restaurang,shoppa och bara njuta av sista veckan på semestern.


Är fortfarande sugen på paragliding.

Vi får väl se om jag kommer att sväva i väg i det blå ?


    

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards