Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Carina - 12 augusti 2010 23:05

Det var ett regnigt Sverige vi lämnade onsdag den 4/8. Planet gick enligt tidtabell och resan gick som på räls.Mycket bra start på semestern.Vi landade i ett mycket hett Turkiet +42 grader.Men vi ska inte klaga.Packade upp så fort vi kom upp till hotellet sen var det dags för första doppet i polen.

Det svalkade inte så mycket det var nämligen +32 grader 


  

Vi hade hamnat på ett toppen bra hotell Green Garden.Detta hotell kan jag varmt rekomendera och vi kommer garanterat att återvända dit.


Det fanns SPA med bad och massagé som jag provade

  

Först fick jag vatten på mig



  

sen blev jag skrubbad


  

Schaum massage - det löddra bra


  

Oil massagé

  


Vid 10tiden kom vi ner till stranden.Där var vi fram till 16 tiden varje dag


  


   

Det fanns många vilda hundar på stranden


    

Jag åkte vatten rutschkana.OJ vad kul det var.

Sist jag åkte var på Skara sommarland då jag var 18 år och det var inte i går.


  

Vi var även i väg på en båt utflykt.

Helt underbar dag med vackert väder och härliga bad direkt från båten.


  

Hotellet hade mycket grönska med frukt träd


  

Avocado


  

Kiwi


  

Granat äpplen fanns men även plommon,körsbär,passionsfrukt,citron och mycket fler frukter.


  

Tre olika pooler

  


  

Vackra blommor


  

Trevliga restauranger med god mat

  

Och goda drinkar


Jag har även flygit Parasailing

  


  


  


  

Det var först lite läskigt men sedan helt underbart



  

Underbar kvälls promenad på stranden

  


Det har varit en händelserik vecka med mycket äventyr,skratt och tjejsnack.

Tack mina underbara döttrar för en härlig vecka tillsammans med er

  

Gabriella & Isabella




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards