Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Carina - 20 augusti 2010 19:22

Jag känner mig verkligen unik.

Trivs så fantastiskt bra på jobbet.I höst kommer jag att gå i mellan två klasser,det blir för mig nya ämnen,nya arbetskamrater och nya elever.Ser verkligen fram i mot denna höst termin   


Vi är ännu i planeringsstadiet av lektioner,innehåll,lägerskola,övernattning,konfere
ns och att inte för glömma personalfest.

En fest är redan inbokad 3/9 Kräftskiva för all personal på Östra gymnaiet.

Jag är nu i stadiet av övertalning-Camilla.Så Camilla jag vet att du läser min blogg,på måndag anmäler du DIG.Inga undanflykter god tages,jag kidnappar dig om du säger nej.

Det är en lättsam och glad stäming på jobbet.Allt känns helt enkelt så inpirerande.

Så kort och gott en bra start på terminen.


Vad händer då denna helg???

I kväll blir det hemma kväll.Ett glas rött eller fler,god mat och tända ljus.

I morgon ska jag vecko handla.16:00 är det födelsedags fest.Kents mamma fyller 70 år.Söndag ska jag köra Gabriella på kvällen till och från sin träning.


Önskar alla en trevlig och mysig helg.KRAM


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards