Carina´s Blogg

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Carina - 22 augusti 2010 09:02

Det är så skönt tycker jag att bara behöva handla mat en gång i veckan,vilket sker för mig på ICA Maxi.Men det gäller att man har livlig fantasi och kan komponera i hop en veckas matsedel.Efter ett besök där var vi hem med all mat och sedan åkte vi vidare till Åkersberga MK Jakt & Fritid.Där köpte Kent en reflexväst till mig som jag ska ha på mig i höst då jag ska gå som hundförare, behöver ju synas i skogen så att jag inte blir skjuten   


Klockan 16:00 var det dags att fira Kents mamma som blev 70 år i torsdags

  

Det var ca 25 vuxna och barn bjudna.Lokalen var olidligt varm så fönster och dörr stod öppna,två fläktar gick på för fullt och festen var räddad.Vi åt mat som bestod av jansonsfrestelse, prinskorv, köttbullar, lökdolmar, sill, strömming, omelett

fläskfile och potatissallad samt vanlig sallad.

Efter maten och diverse snappslåtar var det dags för Ingrid att öppna sina presenter.Det var presentkort på ving,Haninge centrum,grillkokbok och en kryssning med SPA från sönerna.

   

Nöjd Ingrid


  

Den här pojken-Enes kom helt spontant och masserade mig,så duktig redan nu hur ska detta sluta??


  

Jag fick veta av Malin(Kents kusin) att hon är lite skraj för mig och mina LÅNGA naglar,som ni kan se försöker jag dölja dom på denna bild



Det blev kaffe och prinsesstårta och sedan drog dansen i gång. 

  

Du & Jag Talli


  

Kent Jag & Ingrid


Hon var nog nöjd med festen,själv så tycker jag att det var för många tårar. Varför ska vuxna människor börja gråta då dom dricker alkohol ? Det måste vara spriten som gör dom så ledsna.Jag drack endast rödvin och var hur glad som helst.   

Kvällen blev inte alltför sent vi var hemma runt tolvslaget.




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards