Carina´s Blogg

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Carina - 24 augusti 2010 18:35

En del människor greppar man direkt.Andra förblir den främling de var innan första mötet.

Inom skolan finns det en salig blandning av olika människor.Har nu arbetat i över tio år inom denna verksamhet och man slutar aldrig att förundras.

Vart hittar man alla dessa varelser.En del är riktigt otäcka andra helt underbara.

Som en blandning av sött & salt.


Har kommit in i en period då det inte går att sova.Mycket som snurrar i mitt huvud   vilket får mig att grubbla eller en familjemedlem/hund som ger i från sig ljud som håller mig vaken.Längtar efter att kunna lägga mig på kudden,sova en hel natt och att få känna mig utvilad kommande dag   

Känner mig i dag som ett vrak och klarar knappt av att umgås med mig själv,ja då är det illa ska ni veta.


Här lagas det nu mat på älg var och varannan dag känns det som.Det är snart dags för Kent & Jasný att åka på älgjakt och då kommer dom förhoppningsvis hem med nytt kött. På dagens meny blev det älgfärslimpa med potatisklyftor,rotfrukter och kantarellsås

  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards