Carina´s Blogg

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Carina - 25 augusti 2010 21:12

Hur löser man ett mysterie om man inte har fått en endaste ledtråd?

Du vet,en labyrint har många vägar,man kan gå fel.

Ska man våga testa nya vägar eller

vända om och gå tillbaks ?

 

  

Av Carina - 25 augusti 2010 15:43

Sov riktigt bra i natt.Vilket kändes skönt.Solen sken på morgonen en riktigt bra start.Så kommer man till jobbet och där är det som att jobba i ett kylrum. Termometern inne på vårat arbetsrum visar +20 men det kan inte stämma. Har varit knottrig hela dagen. Skulle jag träffa en blind männinska som med sina fingrar tog på min hud/kropp och skulle identifiera mig hade han/hon garanterat sagt - en höna 


När jag cyklade hem regnade det och jag som anmält mig till "Tjejgåing" i kväll.

Ska jag åka in eller vara hemma?

Just nu ösregnar det.Jag vet att det inte finns några dåliga väder bara dåliga kläder.Men regnet kan jag faktiskt vara utan.Inte så inspirerande att ta sig runt 8 km i regn.Jag har i alla fall via min inbetalnig sponsrat bröstercanserforskningen och det är inte fy skam.


Det blir en hemma kväll för min del.



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards