Carina´s Blogg

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Carina - 3 september 2010 07:52

Det är så underbart härligt att få träna. Är verkligen glad över att jag hittat dit, till Friskis & Svettis.I går var det ett mycket tuft pass - medel styrka.Mycket ben och rump träning.Musiken var helt i min smak och på hög volym.Det känns nästan som att man är förälskad då träningen flyter på så bra,konditionen är på topp och man tar i så svetten stänker. I love it   


Var till Farsta igår efter jobbet för att röntga min vänster fot.Har en så kallad halgus valgus och den gör sig påmind då jag har skor på mig.Det värsta om det blir operation, är att jag inte kommer att kunna träna,samt att jag blir sjukskriven i ca två veckor.Inget dera passar en tränings och arbetsnörd som mig. Så vi får se hur det blir?

Sedan köpte jag mig ett par mycket olämpliga skor,ja med tanke på min ömma fot,men dom var snygga och väldigt höga 11 cm.Det blev även en klänning från Vila.

  


Så har vi äntligen kommit till fredag.Fastän jag älskar mitt jobb så är det ändå så skönt med just fredagar och en ledig helg.

Ska till Haninge för att snygga till mina naglar idag.

Sedan blir det party i kväll   


Trevlig Helg alla goda vänner



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards