Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Carina - 7 september 2010 22:39

Tisdagar är tuffa dagar på jobbet.Man känner sig verkligen som en duracell kanin. Då eleverna gått hem vid tre är det dags för mig att hålla i ett möte. Att vara fokuserad på mötet då man bara skulle vilja lyfta av sitt huvud och vila är ingen enkel match. Men mina kollegor verkade nöjda och så länge dom är det får väl jag också vara nöjd.


Ringde hem till Gabriella som fick skära upp falukorven till dagens middag-korvstroganoff med ris som jag tillagade då jag klev innan för dörren. Äta ,Diska ,ge hundarna mat och rasta dom.Laga morgondagens middag, plocka ner tvätt,ladda en ny maskin tvätt,köra Gabriella till sin träning, åka till min träning,hem och duscha för att sedan ge mig i väg till Haninge och hämta Gabriella från sin träning.

Ja dagen har varit rätt körig.Men i kväll är jag säker på att han inte behöver komme till mig i alla fall-John Blund   


  

Så här såg det ut i morse då jag rastade hundarna i vår skog.Nästan kusligt med dimman och all denna spindelnät.Men ändå så fascinerande hur dessa små varelser-spindlar kan få till dessa nät.Det blir ju snyggt också.


Sov gott

  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards