Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Carina - 12 september 2010 21:17

Blev väckt av Kent vid kvart i nio.Dags att gå upp för att ta hand om allt älgkött. Vi höll på med köttet i tre timmar sen fick vi nog   Det är ju jätte härligt med en massa älgkött i frysen.Men tillslut stod det oss upp i halsen.


Gabriella och jag åkte till Farsta.Hon skulle köpa present till en kompis och jag passade också på att titta på kläder och skor.Köpte mig en ny blus och två nya bh. Såg ett par jätte läckra skor i brun mocka med skaplig klack men prislappen och jag var inte överens 1300:-   


Har tränat tre gånger denna vecka vilket känns så skönt.Min vikt i fredags var 55,6 kg så jag är nöjd.

Efter dagens träning var det äntligen dags för programmet Ensam mamma.

Tycker det är lite gulligt att se hur männen uppvaktar sina kvinnor.Sen är det en hel del kärlek också och det gillar jag   


I somras då jag var och hämtade Tobias på personalfest sa en av hans jobbar kompisar till mig-Carina kan inte du söka till ensam mamma,så söker jag med,så väljer du mig   

 

Visserligen var han berusad men ändå så charmigt sagt.Gissa om jag blev en smula glad då en 30+ säger så till mig   

 

Ja man kan bli glad för det lilla i bland och tur är väl det.

 

 

 

 

Av Carina - 12 september 2010 15:52

I går åkte tjejerna och jag till Heron City.

Vi började med ett besök på Olearys där vi åt middag


  

Isabella


  

Jag & Gabriella


Jag hade svårt att bestämma mig för vad jag skulle äta.

Magen skrek efter något fett och onyttigt men min hjärna säger tänk på figuren och ät något nyttigt. Men jag stängde av hjärnan en kort stund   

och beställde en kycklingfile burgare.

Den var väldigt god men onyttig.

  

Mätta och belåtna gick vi på bio och såg I rymden finns inga känslor.

Åh vad vi skrattade,jag rekomenderar er ALLA att se den   


Sen blev det en stillsam kväll hemma för min del.Tjejerna stack i väg på sitt.


 Kent och Jasný  hade kommit hem medans vi var borta.





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards