Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Carina - 13 september 2010 20:23

I bland reagerar man inte,ibland reagerar man mycket starkt.Situationen kan se olika ut beroende på hur man känner för just den personen.

Ju äldre man blir och efter många besvikelser, får jag leva efter mottot - Jag kommer att behandla dig precis som du vill att jag ska.Det vill säga så som du behanldar mig.


Det blev en LÅNG måndag i dag.Var på jobbet redan kl 7:20.Eleverna åkte hem som alla andra måndagar kl 13:00.Vi personal satte oss i bilarna och åkte till Häggviks gymnasiesärskola.Det var en mycket stor skola 160 elever (vi har endast 31 elever) Det var intressant att få höra om deras versamhet samt att få se deras lokaler,men vår skola är klart finare.Var hemma igen vid 18-tiden.Åt middag,gick ut med hundarna sen i väg och vecko handla på Ica Maxi.Tack för sällskapet Isabella.Underbart att få rocka loss med dig i bilen.Du måste tro att jag är galen.  


Det finns en viss person som tror hon är så mycket mer än någon annan. Överlägsen på något vis och tar sådan fruktansvärt plats bara genom att andas. För mig är alla lika mycket värda oavsett kön,utbildning,socialsituation, sexuell läggning osv.


Till dig vill jag bara säga -

Det är bättre att sitta tyst och se dum ut,än att öppna munnen och bevisa det. Du får det uttrycket av mig,varsågod det är ditt!!!

 

 

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards