Carina´s Blogg

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Carina - 15 september 2010 20:08

Har varit på Sabbatsbergs sjukhus i dag på bröstmottagningen.Fick först träffa en kirurg som undersökte mig och förklarade vad hon kände.Sen var det dags för röntgen och efter det fick man svaret.Det jag inte kan förstå är varför det ska klämma i hop brösten så hårt,fan det gör ju skit ont   


Har sett att man kan öva hemma innan man går dit.

  

Men vet i tusan om minabröst räcker ända ner dit



Men det är ju trotts allt värt all smärta.Allt såg normalt ut,så underbart skönt att få höra.Jag med min vanliga otur brukar gardera mig med det värsta svaret,men denna gång hade jag turen på min sida.   

Man känner sig som kvinnan ovanför efter dagens besök.


I torsdags sparkade jag av mig min ena nagel på träningen.Jag tränar inte karate,men man skulle kunna tro det i bland.Perfektionist som jag är, så måste detta åtgärdas,helst samma dag.Men tiden räcker inte alltid tid så det fick bli i dag.Gjorde om alla naglar så nu ska dom hålla i tre veckor framåt.

   

Sen var det dags att följa med Tobias till polisen.Nytt pass och id-kort skulle han fixa och pank som han är jämt så fick jag gladeligen hosta upp 800:-


Köpte mig ett par nya skor i dag.Kunde inte låta bli att köpa dem

  

När vi var klara i Haninge centrum var det dags att hämta Gabriella för att åka till hennes skola på möte halv sju.Inför gymnasievalet.Stackars henne som ska välja sin utbildning innan 24 februari.Detta är ett jätte svårt val och jag förstår att många våndas,för vem gjorde inte det då man själv skulle välja.Vi ska besöka gymnasiemässan i november och sedan gå på öppethus på dom skolor hon är intresserad av att börja på.År 2014 tar hon studenten !!!

Tio i åtta fick jag äntligen äta middag och då var jag hungrig.


Har fått för mig att det var torsdag i dag,men så var det ju inte.

Så för mig blir det torsdag två gånger denna vecka.Känns lite trist då jag längtar till fredag för då blir det PARTY med Camilla

  


Kram

Carina 

   

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards