Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Carina - 16 september 2010 21:45

Knas väder.Ja för vad mer kan man säga om dagens väder.Sol,svart himmel, ösregn,sol,svart himmel och ösregn igen. Det är väl detta väder som får alla att bli förkylda nu.Utav tre elever var två sjuka i dag.Den elev som var frisk tog jag en lång promenad med på en och en halv timme.Solen sken när vi började gå och när vi nästan var tillbaks till skolan kom regnet.

När klockan var tre var det dags för mig att sätta mig i skolbänken tillsammans med sex andra personal på skolan.Vi ska lära oss engelska.Skolan får ofta besök från olika länder och då är det viktigt att personalen kan berätta om sin verksamhet samt svara på frågor.Och vem vill inte kunna engelska ?Är totalt värdelös på det området.Det var så pinsamt då vi skulle sitta där runt bordet och svara på frågor som Mike ställde till oss.Jag förstår skapligt vad andra säger men att få ut dessa engelska krumelurer ur min mun går bara inte.Känns som om tungan låser sig och hela jag rodnar   

Jag ska ge det några gånger till och förhoppningsvis lär jag mig väl något.


Har varit på friskis & svettis i kväll.Tufft men roligt pass - I like it   

Gabriella hade bakat muffins då jag tränade och det doftade helt underbart gott då jag kom hem.Självklart var jag tvungen att smaka,men jag tänker inte berätta hur många,men det blev fler än en i alla fall    


Dags att lägga sig snart.I morgon följer Camilla med mig hem sen blir det party och skaka rumpa hela natten lång   


Sov gott

  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards