Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Carina - 20 september 2010 19:19

Jag blir så trött på otydliga människor.Man kan inte säga en sak och sedan göra något annat eller att säga en sak och inte fullfölja det man sagt.

Mycket snack men liten verkstad.

Har kännt mig fruktansvärt irreterad och arg i dag.Men jag vet ju hur ni fungerar så jag ska inte lägga så mycket energi på detta.

Men det är tydligen lättare sagt än gjort.   


Efter en intensiv dag på jobbet cyklade jag hem.Åt middag och rasta hundar.Sen åkte Tobias och jag till Ica Maxi,sprang runt där för att snabbt handla innan det var dags att hämta Gabriella efter sin träning. 


Jag har en sådan längtan efter att få resa bort.Tänk om man fick ett brev på posten-På fredag ska du resa bort till hemlig destination.Var på Arlanda klockan 16:00.Åter resa söndag kväll   Jag älskar överraskningar,men dom lyser med sin frånvaro,tyvärr.Får väl överraska mig själv om det ska hända något.


Usch i dag är jag bitter.

Lika bra att säga tack och hej för mig

  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards