Carina´s Blogg

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Carina - 21 september 2010 18:59

Då har tisdagen snart tagit slut.Förstår inte riktigt vad dagarna tar vägen?

Vi hade lektioner med eleverna på förmiddagen efter lunch åkte vi på studiebesök till riksdagshuset

Ett stort och pampigt hus.Vi fick gå igenom en metall detektor,tömma allt vi hade i fickorna,lägga jacka och väskor i en plast back.För en sekund drömde jag att jag var på väg till en resa ,för man fick den känslan då vi gick igenom denna kontroll.Men inte fanns det någon gate som visade vart jag skulle resa någonstans.Är grymt sugen på att åka i från detta regnväder.

Vi fick en väldigt bra och tydlig guide vilket är viktigt för våra elever så att dom förstår.Det var mycket intressant att titta runt och i nästa vecka kommer politikerna hit och då även Kungen.Alla som vill får komma och sitta på åskådarläktaren för att lyssna.Kanske vore något för dig Tomas,du gillar ju kungen   

Innan vi kom fram till riksdagshuset fick eleverna för sig att dom skulle slänga i mig vattnet nedanför-Strömmen.Gissa om jag blev skraj,för vem vill bada nu       INTE jag och framför allt inte där.Men som tur var släppte dom mig innan jag hamnade i vattnet.Det är nackdelen med att vara kort - 164 cm och inte så tung då man jobbar med elever som är 185 cm lång och rätt grova.

Dom slänger runt mig som en vante   


Nu är det snart dags att åka till Edbo skolan för att träna Medel Styrka.

Har varit onyttig i dag så jag bara måste träna och bör nog ta i lite extra

  

Önskar er alla en trevlig kväll

Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards