Carina´s Blogg

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Carina - 25 september 2010 22:07

Det finns en ålder då en kvinna måste vara vacker för att bli älskad

Sedan kommer den ålder då hon måste vara älskad för att bli vacker 



  


Den högsta lyckan i livet är visheten om att vara älskad för sin egen skull,

eller rättare sagt:

att vara älskad trots att man är som man är 



Av Carina - 25 september 2010 19:26

I går åkte Kent och jag in till Södermalm för att äta mat.Fick då se denna skylt


  

Risk för snöras,istappar.Bra att dom förvarnar i god tid tycker jag,steget före liksom.


Tänkte äta på Koh Phangan men då skulle vi få vänta en och enhalv timme. Vilket jag vägrade att göra,så vi gick vidare till Jimmys Steakhouse.

Till förrätt åt jag -Chévre Grenoble - Grillad chévre med fikonmarmelad på ruccolabädd.

Till varmrätt blev det - New Richmond Crown Veal - Grillad kalventrecote med chevré och vitlökscréme.

Jätte gott var det.Mätta och belåtna gick vi vidare till Big Ben tog en drink och fortsatte sedan in till Sky bar på Royal.Där drack jag en så god jordgubbs drink.

Sen var det dags att åka hem och sova.


I dag har jag varit till Sätra och tittat på bil.Är sugen på en ny och hade först tänkt mig en Skoda Yeti men fick upp ögonen för Kia Sportage.

Riktigt fin bil,men det är mycket pengar så jag måste tänka efter flera gånger innan jag bestämmer mig.


Ha en bra lördags kväll

Kram

Carina

  



  



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards