Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Carina - 2 januari 2011 23:15

Smicker liknar vänskap,presic som en varg liknar en hund


När jag får höra att jag är någons förebild eller att jag inspirerar andra människor blir jag riktigt glad.Har fått dessa komentarer av några människor de senaste dagarna.Det glädjer mig verkligen och tack för att ni berättar detta för mig   


Eftersom jag slöade hela dagen i går så kändes det som om jag var tvungen att ta igen det i dag.Efter sovmorgon till nio,frukost och hundpromenad så var det dags att kavla upp ärmarna.Kent fick rensa avlopp och jag städade undan julen.Är trött på att se granen och tomtarna.Det är endast ljusstakar och stjärnor i fönstret kvar och det får bli kvar någon vecka till.

Vid halvfyra var det dags att åka in till Söder för att möta Eva & Anders.Vi åt mat, tog en drink och sedan blev det bio-Änglagård-Tredje gången gilt.Efter filmen tog vi två drinkar till sen var det dags att åka hem.En trevlig kväll och tack snälla ni för allt i kväll.

    


Har en del måsten att göra denna vecka som kommer.Städa ur min garderob, plocka bort kläder jag inte använder.Frågan är då om jag ska spara dem ? eller skänka bort dem ? Jag ska även städa bland handdukar,lakan och gardiner.Mitt skrivbord började jag rensa på i dag och även det ska jag fortsätta städa. Sen behöver jag motionera lite denna vecka.Det är inget på Edboskolan under jullovet så jag måste åka till Huddinge.

Jag skulle nog behöva vara ledig minst en vecka till.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards