Carina´s Blogg

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Carina - 3 januari 2011 22:30

Nu mina kära bloggvänner är det dags för en tävling.


Jag är sedan några år tillbaks medlem hos Buzzador.Har nu fått ett paket från dem med produkter från Cliniderm www.cliniderm.se

  

Tänkte dela med mig av dessa fina produkter till er,men för att få en Gåvobox värd ca 200:- så måste ni svara på en fråga


1. För att säkerställa Cliniderms positiva effekt på dessa barriärer genomfördes en studie under ledning av ?


Skicka ett mail med ditt svar till mig rondodrevets@glocalnet.net

samt en komentar i detta inlägg varför just DU ska vinna

  

Svar vill jag ha senast den 20 Januari


Lycka till


Kram

Carina


Av Carina - 3 januari 2011 18:30

Barn i tonåren skulle också ha barn i tonåren.Då skulle de lättare förstå problemen.


Att lägga sig till sängs då man är arg eller upprörd över något är inte att rekomendera.Efter tusen varv i sängen och ett toabesök så hoppades jag att få sova och vad händer då 03:20 jo jag får ett sms från en av döttrarna som bråkad med sin syster via sms och var arg och upprörd.Detta gjorde det inte lättare för mig att somna.Små barn små problem stora barn större problem.

I dag har jag känt mig som en riktig bitter fitta   Har haft ett stort behov av att få vara helt ensam.Vilket endast varit möjligt då jag låst dörren om mig på toa.Kent har semester och är så sällskaps sjuk.

Jag beslöt mig för att städa min garderob,rev ut alla kläder,la dem i sängen,vek kläderna och la dem i prydliga högar som sedan hamnade på rätt plats i garderoben.Vad händer jo Kent lägger sig i sängen och vill ha sällskap av mig som bara är sur och vill vara ensam.När kläderna är fixade säger jag att jag går ner till centrum för att handla.Ok jag följer med säger han glatt   När vi kommit hem och varit hemma ca en timme säger jag,nu går jag en långpromenad behöver röra på mig.Ok jag går med dig   Hur kan han över huvudtaget vilja umgås med mig i dag,jag begriper inte.Vi gick en lång promenad på en timme och fyrtio minuter.


Mina foton från Fuji direkt kom i dag och sitter nu på sin plats i fotoalbum. Ska ta och beställa fler foton som jag har samlade i min dator.Jag älskar att fota och sedan kunna ta fram sitt album,titta på bilderna och minnas tillbaks till just det tillfället fotot togs.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards