Carina´s Blogg

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Carina - 22 januari 2011 16:45

I går var det fredag.Var till frissan efter jobbet för att färga håret och klippa topparna.Blev nöjd även denna gång 

Vid 17 tiden åkte Kent och jag in till Tulegatan 7 i Stockholm för att vara med på Taxklubbens funktionärsmiddag.Det är roligt att få träffa sina taxvänner.Äta och dricka gott samt prata en massa hundprat.

Nelly var hemma i Sverige,hon bor nu mera i Schweiz.Vi pratade både hund och tjejsnack.Tack för att du anförtrodde mig din hemlis Nelly den är nu väl bevarad hos mig   

Lena och Anders två valpköpare till mig var också med. Lena och hennes Anders äger Aya och Elley Anders (på bilden) äger Hero.

Jag & Åsa

Vi var ett gäng som gick vidare till ett annat ställe då middagen var färdig och stället skulle stängas. 

Men det blev visst lite för mycket vin för min del.Det är ju så svårt att hålla koll på hur många glas man dricker då det ständigt fylls på så fort man druckit lite.

Ja det var bra länge sedan jag var så berusad    Inget jag rekomenderar.

Men jag har faktiskt mått förvånadsvärt bra i dag,även om det kändes lite oroväckande då jag slog upp mina blå i morse.Efter frukost och hundpromenad började jag återhämta mig igen    


Kent och jag åkte till Jordbro och Haninge för att titta på soffa.Vår soffa är så äcklig då hundarna ligger i den.Hittade en soffa som jag blev helt kär i men priset var lite väl saftigt tyckte jag 29.900:- Men det är faktiskt Kents tur att köpa soffa denna gång   Vi tittade bara, så ingen soffa är inköpt än.

Visst är den snygg?


Åkte till Farsta och åt Sushi,det var länge sedan jag åt det.Mums vad gott det var.Passade även på att sola när vi var där.  

Nu har jag GI bröd i ugnen.Har bakat detta bröd förut,dags för en ny omgång nu då brödet börjar ta slut.

I kväll hade jag tänkt att vi skulle äta Tacos,men det är inga ungdomar hemma och jag lagar inte Tacos till Kent och mig.Så nu har jag fått ett matproblem = Vad blir det till middag?

Det blir soffan för mig i kväll framför tv och stjärnorna på slottet.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards