Carina´s Blogg

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Carina - 23 januari 2011 21:00

Vid kvart över sju lämnade jag SKogås i morse för att vara med på älgjakt i Nykvarn.Det var -3 grader här hemma och -9 då jag kom till Nykvarn.Det var en fantastisk dag med sol och härlig luft.Har promenerat i skogen för att leta rätt på älg,men tyvärr såg jag ingen.Fick i alla fall mycket frisk luft och lagom med motion.Nio timmar senare var jag hemma igen.Åt middag,rasta hundar,bytte om för att ge mig i väg till träning i en och en halv timme   Dags att träna styrka.Underbart skönt att få träna.Det blev tyvärr bara två pass denna vecka pga min onda fot.Nästa vecka blir det förhoppningsvis två pass,jag får se vad läkaren säger som ska titta på min fot på torsdag.

Jag känner mig så stolt,två veckor utan godis.Det är bra gjort för att vara en godis gris.En vecka utan fika bröd och då ska ni veta att frästelsen har varit mycket STOR.Vad sägs om kärleksmums,kladdkaka och nybakade kanelbullar ???

Nej tack sa jag och tog en banan i sället   Men jag har nästan ständigt sockerfritt melon tuggummi i mun för att stilla det värsta suget och det fungerar riktigt bra,måste jag säga   


Pratade med en ny bekantskap i dag under jakten,Emma heter hon.Trevlig tjej, hon gav mig en tankeställare som jag nu funderar på att testa-Linas matkasse.

Någon som provat det ? 


Veckan som kommer är även den fullbokad med olika aktiviteter.

I går då jag såg stjärnorna på slottet sa Marie Göransson att livet började vid 43 år.Gissa om jag väntar med spänning på nästa år   Men för mig började livet vid 40år,då gav jag mig själv tid att ta hand om mig för att må bra.Det är för mig viktigt att vårda min kropp och att få känna glädje och på så vis må bra.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards