Carina´s Blogg

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Carina - 26 januari 2011 22:02

Första intrycket då man träffa nya människor är alltid speciell.Men man ska inte dömma folk direkt utan ge dem en andra chans.Har i kväll fått en helt ny uppfattning av två personer.Kan nog bli en lång och ny relation.Det finns fler gobitar i detta gäng. Detta kommer att sluta mycket bra och ge mig ett ännu mer berikat umgänge krets.   Underbart att få känna sig rik på underbara fina vänner   


Nu har Tobias fått nycklar till sin lägenhet.Han är så glad och lycklig.Nu ska han packa i hop sina saker så är det bara till att köra över allt.Kruxet är hur tusan vi ska få dit sängen och byrån.Ingen dragkrok på bilen ,samt en för liten bil.Så finns det någon vänlig skäl där ute som är villig att hjälpa till så hör gärna av er  


Tobias var så söt då han ringde från Ica Maxi.Mamma vad ska jag köpa? kastrull, glas osv osv.När jag var och handlade mjölk påvägen hem från jobbet kunde jag inte låta bli att handla lite mat åt honom som han ska få med sig.Det vore ju toppen för Tobias om han kunde flytta redan i morgon,men jag är tveksam till att få tag på bil så snabbt.


I morgon ska jag till sabbatsbergs sjukhus med min fot och träffa en förhoppningsvis vettig läkare.


Kram

Carina

Av Carina - 26 januari 2011 12:10

Sov riktigt bra i natt,vilket känns jätte skönt.

Det var en mycket kall morgon -7 grader.Det blev en rask promenad till jobbet, önskade att jag hade satt på mig lite varmare kläder.Det sved om mina ben, burrr.


Jag har sedan två och en halv vecka tillbaks haft en twist påse på mitt skrivbord. Men inte nu längre för jag åt just upp den    mmmm vad gott det var,det gick liksom inte att sluta.Satt och tänkte på denna påse då jag åt min lunch,kaffe och twist får det bli i dag.Lika bra att äta upp allt på en gång så slipper jag suktas mer av den.

Det blev 16 dagar utan godis,men nu åkte jag dit, 145 g choklad rätt ner i magen


  

  


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards