Carina´s Blogg

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Carina - 28 januari 2011 18:30

Vaknade pigg och utvildad.Med ett STORT smile åkte jag till jobbet.Humöret var på topp,underbart med fredag.

Men efter ett samtal från en viss person på arbetet,som hade en ton som fick mig att gnistra till så vart jag irriterad resten av dagen.Tack för att du sabba min dag  

Satt i möte med konsult,biträdande rektor och den andra arbetslagsledaren. Tyckte jag fick fram mina åsikter väldigt bra.

Efter jobbet var det dags att inhandla hundmat på City Pet i Farsta.Vi har alltid så mycket att prata om tjejerna som jobbar där och jag.

Sen var det dags att handla mat till oss två benta varelser i denna familj.Fantasin var på noll.Men fick i alla fall i hop tre kassar mat.

Gjorde en underbart god middag med ytterfile och vitlökssås,pomme och en sallad.Till detta blev det rött vin.Gud så gott det var.

I morgon är det spridda skurar hos oss.Kent ska med Tobias till Ikea.Isabella ska jobba på Stockhomsmässan,Gabriella ska titta när pojkvännen spelar innebandy och jag ska fixa mina naglar.


En jobbarkompis tll mig ska eventuellt ordna biljetter till Lets Dance,hennes granne är med och dansar.Vore så kul om jag fick möjlighet att få vara på plats.

Men jag törs inte hoppas för mycket.


Trevlig fredags kväll

Kram

Carina

  


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards