Carina´s Blogg

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Carina - 29 januari 2011 18:45

Lördag och sovmorgon.Vad händer? Jo pigg som en lärka redan 6:45.Låg kvar i sängen till halv åtta.Magen skrek efter frukost.Åt min frukost,rastade hundar och fixade mig i ordning för att åka till Haninge för att fixa mina naglar.

   Det blev vita toppar även denna gång.

Det har varit riktigt skönt att få vara ensam i dag.Har städat och fixat lite hemma.Ätit min favorit mat till middag=sushi.Kent har inte kommit hem än,han är hos Tobias och fixar med det dom har handlat.Isabella har inte kommit hem från jobbet än,Gabriella är hos sin pojkvän till på måndag.

Jag sitter i köket med ett glas rött och lyssnar på "Det hon vill ha" med Plura.

Sjunger med i låten och älskar just detta i texten - Hon har ett sätt som får alla män.Att tro dom är i himmelen.Men den hon vill ha-Det är jag.  

Haha,stackar grannar dom tror väl att jag blivit galen   

Men det bjuder jag på,dom får gärna komma hit och sjunga med.

 

Hoppas ni alla får en bra lördags kväll,för det tänker i alla fall jag ha

  

Kram

Carina

 

Du har en plats i mitt hjärta
en plats fylld med både glädje och smärta
den delen kan du aldrig ta i från mig
inte ens om någon annan skulle få dig.


NEJ!!!!

Dig kommer jag aldrig glömma
i mitt hjärta ska jag dig gömma,
i ett hörn kommer du alltid finnas
för du är en människa jag vill minnas.

Tro det eller ej
jag kommer alltid
ÄLSKA DIG   

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards