Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Carina - 1 februari 2011 19:30

Har känt mig som ett vrak i dag vilket också har synts.En elev sa till mig att jag såg ut som om jag snart skulle dö,men att jag luktade som en paj,jag menar såsen till pajen,du vet vaniljsåsen.

Har en perfym som heter vanilj och den luktar nog vaniljsås   

Sov bra i natt,men är ändå helt slut.Sa till Anna i morse att i dag är jag inte stark,utan svag,jätte svag.Blås på mig och jag ramlar omkull som ett korthus.

Bestämde mig redan på förmiddagen att avstå träningen i kväll.Är borta i morgon kväll och behöver en lugn kväll i soffan.

Bakade en sockerkaka efter middagen.Har nu fikat och mumsat i mig av denna varma goda sockerkakan.


På fredag är det tänkt att vi ska ha lite samkväm på jobbet,men jag hoppar nog av.Skulle eventuellt se Lets dance nu på fredag men, kvinnan på jobbet är som jag misstänkte,mycket snack och liten verkstad.Jag avskyr folk som inte håller vad dom lovar.Fast jag ska inte måla fan på väggen än för hon har några dagar till på sig att bevisa mig motsatsen.

På lördag är det dags för melodifestivalen.Blev jätte förvånad då jag såg detta i går.Jag som är en riktig slagernörd har missat detta.

Som tur är har jag inte missat att se det.Men så vimsig som jag blivit är väl risken STOR att jag missar även att se det.


Nu ska jag se på tv och se till att jag kommer i säng i skaplig tid.


Kram

Carina 


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards