Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Carina - 6 februari 2011 21:45

Var nere i Nykvarn vid 9:15 på morgonen.I dag skulle vi ta hand om älgen som sköts förra söndagen.

 Det tog betydligt längre tid än vad jag hade räknat med.Nio och en halv timme senare och med en kropp som var helt slut satte jag mig i bilen för att åka hem.MYCKET älgkött blev det,Tomas och jag delade på älgen.

 

Så här pigg såg jag ut på förmiddagen


   

Lite mera sliten framåt kvällskvisten


    

Tomas styckade och hans pappa Åke malde färs

Jag skar bitar som skulle malas till färs,samt putsade stekar,file med mer.

Vi var ett riktigt bra team.

Tusen tack för gott sammarbete säger jag till er-Södermans killar   


Kent har börjat spackla i Tobias gamla rum som nu så småningom ska tapetseras om och bli "mitt lilla kontor" .


Jag har slarvat ordentligt denna vecka med min träning.Har inte tränat en enda gång,måste skärpa till mig till nästa vecka.


Är nu helt mör i min kropp,ska snart rasta hundar,duscha och sedan är det dags att krama kudden.


Sov gott mina vänner

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards