Carina´s Blogg

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Carina - 11 februari 2011 19:30

Har skottat en gång in till dörren,ute på gångvägn är det fortfarande oplogat.

Ingen morgon tidning och ingen post i dag.Jag som väntar ett för mig viktigt brev i dag.Det bara måste komma på måndag.


Det blev en sväng till Ica MAxi så nu klarar vi oss en vecka framåt,i fall vi snöar inne.


Pasta med gremolatapesto,tomat och lättpanerad kycklingfilé var kvällens middag. SUPER GOTT!!!

I dag åt hela familjen hemma och alla sa GUD SÅ GOTT   

Den där Lina är en hejjare på att få till det i sina recept och jag kommer fortsätta att beställa henne matkasse.Så till er som funderar på om ni ska testa Linas Matkasse jag säger bara det - BESTÄLL!!!


Snart är det Lets Dance,brukar se då dom dansar,men när resultatet ska visas har jag somnat och så lär det nog bli i kväll med.

Det har varit en intensiv vecka på jobbet så det ska bli skönt med helg.

Hade tänkt åka hem till Tobias i morgon och fixa lite med gardiner,men han har nu bokat in annat.Så det blir till att leta tapeter och färg i morgon och förhoppningsvis får vi lite gjort i rummet också.

Döttrarna jobbar i morgon-Gabriella på MC Donalds i Haninge och Isabella på Stocholmsmässans Burger restaurang.Dom är så duktiga mina fina flickor.


Ha en bra fredags kväll

Kram

Carina

Av Carina - 11 februari 2011 12:45

Tänk vad vädret kan ställa till det. Fick första samtalet strax efter sju i morse från rektorn, som bad mig åka till jobbet för att ringa runt till eleverna för att meddela att det är personalbrist.Inga bussar som går i Stockholm och tågen hade upp till 60 minuters förseningar.Var på jobber 7:15 telefonen gick varm och till slut hade jag läget under kontroll.Min jobbarkompis Anna fick bli hemma i dag då hon inte kom någonstans med sin bil.

Här i Skogås var det oplogat och tack vare BRA däck på min bil (Tack Tomas) så kom jag fram på dessa snötäckta vägar till skolan.Åkte hem vid 11 tiden för att rasta hundarna,då var det fortfarande oplogat.Mötte några få bilar,kändes nästan lite kusligt att åka i denna snö storm.

På skolan går det ca 700 elever,i dag är det knappt hundra elever här.Känns som man är här på ett lov eller en helg.


Vi får se hur denna dag slutar.Hade tänkt att handla lite på Ica Maxi men åker inte dit i min bil,utan väntar tills Kent kommer hem,eller så tar vi det i morgon.

Men det blir i alla fall en lugn hemma kväll i soffan med Lets Dance på tv.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards